Va aflati aici: Acasa | 2010

Arhiva anuala: 2010

Rosia, O Leguma Mai Sanatoasa Decat Ai Crede

rosii_naturale

Rosia in stare proaspata este un bun remineralizant, fiind bogata in potasiu, fosfor, calciu, in oligoelemente, zinc, vitamina C, vitaminele B1,B2,B3,B6, retinol, acid folic, vitamina E, la o densitate calorica mica 18kcal la 100 de grame. Gustul savuros al rosiei coapte de gradina este dat de acidul glutamic, accentuat prin adaugarea de putina sare. Rosiile au si o actiune laxativa ... Citeste mai departe »

Afla Care Este Legatura Dintre Colon Si Organele Noastre

colon_urechi_ochi

Partea mediana a colonului transvers este legata de hipotalamus, o structura din cadrul creierului responsabila cu reglarea parametrilor de functionare neconstientizata a corpului. Daca aceasta parte a colonului este afectata, absorbtia lichidelor si a substantelor nutritive din alimente este oprita. Cecumul (parte a aparatului digestiv) este legat de hipofiza, care raspunde de reglarea cantitatii de apa din organism. Stagnarea reziduurilor ... Citeste mai departe »

Invata Sa Mananci Bine Si Corect!

mancare_sanatoasa

A manca sanatos este un obicei de care ar trebui sa tinem cu totii cont. Puternic si sanatos este cel ce se cunoaste pe sine. A ne cunoaste pe noi insine inseamna a ne elibera de scheme care ne-au fost impuse de-a lungul vietii si care nu ne fac bine si ne trag inapoi. Aplicarea unui simt elementar poate servi ... Citeste mai departe »

Invata sa bei inteligent!

consum_alcool

Daca vreti sa beti ceva, ca doar suntem oameni si avem mereu prilej de petrecere si sarbatorire, iata cum sa o faceti astfel incat sa va simtiti bine si sa nu va puneti sanatatea in pericol. Trebuie sa stiti ca alcoolul are capacitatea de a inhiba activitatea nu numai a enzimelor digestive, ci si a unor enzime metabolice. Alimentare sunt ... Citeste mai departe »

Pranz Sanatos In 3 Retete!

pranz_sanatos

Pentru masa de pranz se pot utiliza glucide rapide (miere, zahar brun) si semirapide, pentru a se evita destocarea proteinelor si pentru a compensa oboseala organelor solicitate in timpul zilei. Puteti completa echilibrul nutritional cu alimente bogate in proteine animale, cu un continut scazut de lipide: carne de pasare (pui, curcan, prepelita); alimente ce contin proteine vegetale si glucide complexe: ... Citeste mai departe »

Trei Idei De Mic Dejun Pe Care Le Poti Pregati Chiar Tu!

micdejun

Stim cu totii ca un mic dejun sanatos este un mod minunat de a-ti incepe ziua. Masa de dimineata este cea mai importanta masa a zilei la care nu trebuie sa renuntam cu niciun pret! Dimineata ar trebui sa consumam cantitativ circa o treime din hrana zilnica, iar meniul ar trebui sa contina: grasimi (unt, branzeturi, oua), proteine (carne rosie, ... Citeste mai departe »

Inapoi sus
shared on wplocker.com